|
Animációs verseny a Kosztában!
A Koszta József Általános Iskola már második alkalommal rendezett vetélkedőt összefüggő kép-sorok számítógépes feldolgozása témakörben, három korcsoportban. Előzetes ötlet két tantárgy a rajz és az informatika tantárgy integrálása volt, amit a kor követelményi hoztak létre. A verseny előzetes feladat megoldásával lehetett nevezni amely az volt, hogy tervezzék meg az általuk választott mese, történet szereplőinek alakját A/4-es lap(ok)on, az általuk választott színes technikával. A versenyre beérkezett pályaművek előbíráláson estek át, és a legjobb 10 csapat kapott meghívást a versenyre (2003. október 30.)
A különböző korcsoportok az alábbi témákban készítették el versenyfeladatukat: I. korcsoport (4. osztály): magyar népmese II. korcsoport (5-6. osztály): történetek, legendák az Árpád házi szen-tek és királyok életéből III. korcsoport (7-8. osztály): tudománytörténetből vett anekdota meg-jelenítése
A legjobb animáció! (Arkhimédesz kiugrott a vízből, és ezt kiabálta: Heuréka! Megtaláltam a szappant :-)))) Minden folyadékba merülő testre akkora felhajtóerő hat, amennyi a test által kiszorított folyadék súlya.
A versenyen a 3 fős csapatok indultak, ahol már animációt készítettek. A művek elkészítésére 90 perc állt rendelkezésre. Két részből áll a verseny, volt aki rajzon és volt aki számítógépen készítette el a rajzfilmjét.
Az alábbi eredmények születtek: 4. osztály:
1. Kiss Bálint Református Általános Iskola (Dobos Lili, Juhász B.
Bernadett, Bagi Alexandra) 5.- 6. osztály
1. Koszta József Általános Iskola (Nagy Johanna, Kovácsi Melitta, Orosz
Tímea) 7.- 8. osztály
1. Petőfi Sándor Általános Iskola (Bártfai Csaba, Szabics József, Börönte
Dóra)
Szentes, 2003. 10. 31. |