|
A Kiss Bálint Református Általános Iskola farsangja Itt a farsang, áll a bál ...
Alsósok farsangja Nagyon sok szeretettel köszöntöm kedves vendégeinket iskolánk alsó tagozatos farsangi mulatságán! Köszöntöm meghívott vendégeinket, a szülőket, nagyszülőket, rokonokat és persze gyermekeinket, akik azért készültek olyannyira a mai délutánra, hogy mindannyiunknak egy emlékezetes, kellemes délutánt szerezzenek. Külön köszöntöm az első osztályos kis tanulókat, akik ma szerepelnek először iskolai farsangon, és már alig várják, hogy bemutatkozhassanak. Nagyon jó szórakozást kívánok mindenkinek a gyerekek, a kollégák és a magam nevében is.
És akkor kezdődjék a bál!
101 kiskutya, avagy lehetne egy kiskutyával több? (1.a)
Vajon van-e felnőtt vagy gyerek, aki ne ismerné Szörnyella De Frászt, a félelmetes kutyabőrbarát nevét? Hát olyan akad-e, aki ne tudná, hogy élt egyszer két kedves dalmata, Perdy és Pongó, akinek rengeteg bájos kutyuskája született? Róluk szóló produkcióval készültek az 1. a-sok. A műsorszám címe: Fogadják/fogadjátok sok szeretettel a pöttyös kis ebeket!
Tücskök és hangyák (1. b)
Elmondok egy történetet. A hangya, szorgalmasan végigdolgozta a forró nyarat, építgette-szépítgette a házát, és élelmet halmozott fel, készülvén a kemény télre. A tücsök úgy gondolta, hogy a hangya bolond, és végigmulatta a nyarat. Eljött a tél, és a tücsök bekönyörögte magát a pipogya hangyához, ahol tovább mulatozott. Ismerős-e a történet? Mit gondoltok valóban így történt vagy sántít valahol? Nézzük meg az 1. b-sek előadásában. Tehát következnek a tücskök és a hangyák!
Ugri - bugri nyulak (2.a)
A folytatásban ugyancsak állatok fognak szerepelni. Ez az állatka nagyon szereti a zöldségféléket, főleg a káposztát, meg a répát! Melyik állat ez? Nahát akkor, elmondok egy mesét. Ez sem lesz más, mint a többi, sok-sok állat lesz benne, nyúl mindenképp. Álljunk csak meg! Hol is van az a nyuszi? Látjátok még vagy elfutott, szokása szerint? Nem baj, elmesélem nélküle is a mesét, várjatok csak, úgy kezdődik: Na jó, csak vicceltem, nem azért vagyunk itt, hogy én szerepeljek, hanem azért, hogy megnézzük mivel is készültek a 2. a-sok! Jöjjenek az Ugri-bugri nyulak!
Miki Manó és az űrmanók (2.b)
A következő produkcióban szerepel egy különleges lény. Elmondom, hogy néz ki, próbál játok meg kitalálni, hogy ki is az! Alacsony termetű, testét lila szőr borítja. Piros - sárga hálósapkát és hálóinget visel, füle hegyén egy koronát hord. Egy zenekar is énekel róla. Ő Miki Manó és képzeljétek nem egyedül érkezett, hanem hozta magával az űrmanókat is. Most következzék a 2. b-sek Miki Manó és az űrmanók című műsorszáma!
Balett show (3.a)
Talál játok ki, mit csinálok? (Balettozok) Biztos vagyok benne, hogy a 3. a - sok sokkal ügyesebbek, mint én. Produkciójukban láthatunk igen kifinomult mozdulatokat, valamint számos balett és modern tánc elemet. Dőljünk hátra és lássuk, hogy csinálják a profik!
Csibetánc (3.b)
Azt gondolnánk, hogy a baromfiudvar élete unalmas. Hogy ott nincs más dolguk a tyúkoknak, mint kapirgálni, a csibéknek, hogy ide-oda szaladgáljanak. A kakasnak meg csak kukorékolnia kell. Pedig, ha tudnánk, hogy ez mennyire nem így van! Nekem elhihetitek! Azt javaslom, nézzük meg, hogyan próbálgatják szárnyikat a 3. b-s kiscsibék! Mutassák meg ők maguk, hogyan is kell járni a csibetáncot! Fogadjuk őket nagy tapssal!
Boncidai menyecskék és a férjecskék (4.b)
A most következő műsorszám, merőben más lesz, mint amit ebben a műfajban megszoktunk. Ugyanis egy néptánc produkciót láthatunk majd, de a csalafintaságot még nem árulom el. De biztos vagyok abban, hogy szem nem marad szárazon a nevetéstől, mikor meglátjuk a porondon a 4.a - sok humoros, vidám, de mégis komoly produkcióját!
Hegyi tolvajok (4.b)
A 4. b- sek előadásában láthatunk pletykázó asszonyokat, pandúrokat, lovon érkező tolvajokat. Pillantsunk bele milyen is lehetett a régi idők mulatsága! Jöjjenek a Hegyi tolvajok!
Az alsós farsang további képei:
Felsősök farsangja
Nagyon sok szeretettel köszöntöm kedves vendégeinket iskolánk felső tagozatos farsangi mulatságán! Köszöntöm a szülőket, nagyszülőket, rokonokat és persze tanulóinkat, akik azért készültek olyannyira a mai délutánra, hogy mindannyiunknak egy emlékezetes, kellemes délutánt szerezzenek. Mint tudjuk a mai délutánnak nem kis tétje van. Ugyanis a produkciók végén a zsűri fogja eldönteni, hogy melyik két osztály képviselje iskolánkat a városi farsangon. Nagyon jó szórakozást kívánok mindenkinek a gyerekek, a kollégák és a magam nevében is. És akkor kezdődjék a bál! Interpici (5.b)
Látogassunk el egy vasútállomásra és üljünk fel együtt az 5. b-kel az Interpici buli vonatra. Jőjjenek tehát az 5. b-sek!
Diadalmenet (5.a)
Az 5.a-sok visszavisznek minket az ókori Rómába. Lássuk milyen is volt a Diadalmenet Julius Caesar idejében!
Erdőben (6.a)
Tavasz, nyár, ősz, tél. Kövessünk végig egy évet, az évszakokon át a 6.a-kal.
Shrek és Fiona ünneplése (6.b)
Következzenek a 6.b-sek. Produkciójuk címe: Shrek és Fiona ünneplése
Ez a mi bulink (7.a)
A 7.a-ok a maguk képére formálták a következő műsorszámot! Jöjjenek most ők! Produkciójuk címe: Ez a mi bulink
Tátogó sztárok (7.b)
Azt hiszem, nem ismeretlen számunkra a különféle zenei műsorok világa. A 7.b-sek mutatják most be nekünk, hogy milyenek is a Tátogó sztárok.
Ricsajok (8.a)
Hosszasan gondolkoztam, hogy miért azt a nevet adták maguknak a 8.a-sok, hogy ricsajok. Elárulom, hogy még most sem tudom, de mutassák meg ők!
Börtön balett (8. b)
Amikor a szabadság lehelete megérinti a rabokat, az nagyon érdekes dolgokat von maga után. Próbáljuk meg átérezni a 8.b-sek helyzetét. Következzék a börtön balett!
A felsős farsang további képei: |
|
Szentes, 2006. 02. 20.
|
||